19/12/13

ΡΑΧΗΛ ΜΑΚΡΗ: Ο μεγαλύτερος ρατσισμός που έχω βιώσει είναι από βουλευτές

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΜΑΡΙΝΙΚΗ ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΖΕΝΑΚΟ* 
Μαζί με τη συνάδελφο σας, Β. την κ. Κωνσταντοπουλου, πρωταγωνιστήσατε σε μία γελοιογραφία στα Νέα ως στριπτιτζοϋδες
Τι σκεφτήκατε όταν την είδατε; ΓΙ Αν σας πω ότι ήμουν προετοιμασμένη και δεν μου προκάλεσε καμία έκπληξη, κυρίως όταν είδα το όνομα του κ. Δημήτρη Χαντζόπουλου σε συνδυασμό με το μέσο στο οποίο δημοσιεύτηκε, θα με πιστέψετε;Ήταν αναμενόμενο γιατί είναι γνωστός ο πόλεμος που έχει εξαπολύσει αυτό το σύστημα που λέγεται ΔΟΛ, το σύστημα του κ. Ψυχάρη
Βέβαια δεν περίμενα ποτέ ότι θα εξαπολύσουν τόση λάσπη και θα κάνουν έναν τέτοιο πόλεμο στο πρόσωπό μου.
Διότι, στο κάτω-κάτω, εγώ είμαι μια απλή βουλευτής της επαρχίας. Αυτό ωστόσο με χαροποιεί ιδιαίτερα, γιατί το να έχουν βάλει όλη τους τη δύναμη και να αξιοποιούν αυτά τα ΜΜΕ για να χτυπήσουν ένα πρόσωπο όπως εγώ, σημαίνει ότι κάνω καλά τη δουλειά μου
Η_ Πιστεύετε ότι η σεξιστική αντιμετώπιση σας υποχρεώνει να πολιτεύεστε διαφορετικά απ' ό,τι θα θέλατε; 
 Όχι, δεν πολιτεύομαι με διαφορετικό τρόπο. Νιώθω ισάξια και ισότιμη με τους άνδρες συναδέλφους σε όλα τα επίπεδα της ζωής
Ωστόσο ο μεγαλύτερος ρατσισμός που έχω βιώσει είναι από συναδέλφους βουλευτές και βέβαια η επίθεση αυτή που γίνεται από τον δημοσιογραφικό κόσμο. Αν υπάρχει ανάμεσα σε θεσμικά πρόσωπα, τα οποία πρέπει να αποτελούν παράδειγμα για τους υπόλοιπους πολίτες, και αν δεν μπορεί να προστατευθεί μια γυναίκα βουλευτής, καταλαβαίνετε τι μπορεί να συμβαίνει και τι μηνύματα μπορεί να δίνονται στους απλούς πολίτες. Επειδή συμμετέχω στην Παγκόσμια Διακοινοβουλευτική Ένωση, στις Επιτροπές για τα Δικαιώματα των γυναικών βουλευτών, έχω ήδη ετοιμάσει επιστολή προς τον πρόεδρο της Ένωσης προκειμένου να γίνουν ευρέως γνωστά στα υπόλοιπα κοινοβούλια ίου κόσμου αυτά τα οποία συμβαίνουν μέσα στην ελληνική Βουλή. Το λέω και από προσωπική πείρα. Πολλοί ίσως να θυμούνται την επίθεση που είχα δεχθεί με χυδαίο φρασεολόγιο και με επιθετική κίνηση, κίνηση που ήθελε να δείξει ότι θα με χτυπήσει, από τον κ. Τζαμτζή. Το έχω καταγγείλει στον πρόεδρο της Βουλής με επίσημη επιστολή. Ο κ. Μεϊμαράκης ωστόσο δεν έκανε καμία κίνηση, το έβαλε στο συρτάρι
Μιλώντας για το ζήτημα των Β 4 διακρίσεων σε σχέση με τις γυναίκες, θα ήθελα να σας ρωτήσω αν οι απόψεις σας επεκτείνονται και στα γενικότερα έμφυλα ζητήματα. Είχαμε προ ημερών μια καταδίκη της Ελλάδας από το ΕΔ ΔΑ για το σύμφωνο συμβίωσης ομόφυλων ζευγαριών, θα έπρεπε να υπάρχει πολιτικός γάμος για τα ομόφυλα ζευγάρια;  
 Ναι, θα έπρεπε να υπάρχει.'Εχουν όλο το δικαίωμα. Σας είπα ότι σέβομαι απόλυτα τη διαφορετικότητα αρκεί να μην είναι σε τέτοιο βαθμό που να ενοχλεί χα δικά μου δικαιώματα, να μην μπει στον κύκλο των δικών μου δικαιωμάτων. Σε αυτό το πλαίσιο θα πρέπει και το κράτος και οι κυβερνήσεις να αναγνωρίζουν τα δικαιώματα και αυτών των ανθρώπων. Η χώρα μας είναι από τις τελευταίες που δεν τα αναγνωρίζουν
Μ_ Αν το κόμμα σας βάλει κόκκινη γραμμή στον γάμο των ομοφυλοφίλων, μένετε ή φεύγετε; ΓΙ Εγώ θα ψηφίσω με βάση τη συνείδησή μου. Έχω το συνταγματικό δικαίωμα της ψήφου και της άποψής μου. Και ο πρόεδρος μας από την πρώτη Κοινοβουλευτική Ομάδα που κάναμε είπε ότι θέλει ο καθένας από μας να ψηφίζει με βάση τη συνείδησή μου
* Το παρόν αναδημοσιεύεται από το περιοδικό »Unfollow*. τεύχος 24 Σεξιστική βία στην Πριν από λίγο καιρό ζήσαμε μία πρωτοφανή συμπεριφορά προς Ελληνίδες πολιτικούς οι οποίες τόλμησαν να αντισταθούν και να πουν όχι σε μνημονιακά μέτρα εναντίον των εργαζομένων που οδηγούν στην ανεργία και την εξαθλίωση. Τόλμησαν επίσης να σταθούν στο πλευρό τους για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων τους