9/11/13

«Είναι τιμή μου που με βρίζετε»...

Ραχήλ Μακρή: «Είναι τιμή μου που με βρίζετε»
.....ΠΑΝΤΩΣ, ΕΓΩ γουστάρω τη μαχητικότητα και την ευθύτητα της βουλευτίνας των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, της Κοζανίτισας, Ραχήλ Μακρή. Έγινε όντως ο κακός χαμός μέσα κι έξω από το τηλεοπτικό πλατό. Όλα ξεκίνησαν όταν η Ραχήλ τόνισε σε μεσημεριάτικη εκπομπή του Γιώργου Αυτιά στον ΣΚΑΙ, πως..., «δεν μας δόθηκε η άδεια για να μπούμε στην ΕΡΤ
Είναι απαράδεκτο...αυτό που συμβαίνει»
Και πρόσθεσε...,
«Αυτή την περιουσία του ελληνικού λαού την κλέψατε». Ο πολύς και βαρύς Κικίλιας που βρισκόταν στο στούντιο του ΣΚΑΙ, της απάντησε.... «Σε εμένα να προσέχετε πώς μιλάτε. Σε εμένα θα μιλάτε ευπρεπώς». Η ζωηρή Ραχήλ δεν μάσησε, και είχε αμέσως την απάντηση: «Εσείς κλείσατε τα πάντα. Κυβερνάτε παράνομα τη χώρα». Ο καυγάς συνεχίστηκε με τον Κικίλια να λέει..., «γυρίζετε ελληνική ταινία έτσι όπως μιλάτε
Λυπάμαι πάρα πολύ που το λέω». Και πρόσθεσε: «Είστε η εικόνα του λαϊκισμού σε αυτή τη χώρα. Εντάξει, θα πάρετε κανένα ψηφαλάκι από κει πέρα»
Η έξω από τα δόντια ομιλούσα βουλευτής των ΑΝ.ΕΛ. τα είπε ξάστερα και παστρικά..., «Έχετε καταλάβει παρανόμως την ΕΡΤ αυτή τη στιγμή. Θα πρέπει να φύγετε από το κτήριο αυτή τη στιγμή» και τόνισε: «Είναι τιμή μου που με βρίζετε εσείς οι δοσίλογοι».
KONTRANEWS