3/12/13

Είναι αστείο να αναθέτουμε στην παρούσα πολιτική ηγεσία των κομμάτων της Ν.Δ. και ΠΑ.ΣΟ.Κ..το νομικό πλαίσιο των διευρωπαϊκών δικτύων

ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ και ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΟΥ, κοινή συνεδρίαση, με θέμα: Συζήτηση επί του Κανονισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για τα νέα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών {COM (2011) 650 τελικό}
Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί, την τοποθέτηση της κας Ρχήλ Μακρή και διαβάστε το σχετικό απόσπασμα των πρακτικών.



ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΙΕ΄- ΣΥΝΟΔΟΣ B΄

ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ

ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ



ΑΔΙΟΡΘΩΤΑ

Α Π Ο Σ Π Α Σ Μ Α

Π Ρ Α Κ Τ Ι Κ Ο Υ

(Άρθρο 40 παρ.1 Κ.τ.Β.)



Στην Αθήνα, σήμερα, 28 Νοεμβρίου 2013, ημέρα Πέμπτη και ώρα 18.30΄, συνήλθαν σε κοινή συνεδρίαση, στην Αίθουσα Γερουσίας του Μεγάρου της Βουλής, η Διαρκής Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου και η Ειδική Διαρκής Επιτροπή Ευρωπαϊκών Υποθέσεων με θέμα ημερήσιας διάταξης: Συζήτηση επί του Κανονισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για τα νέα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών {COM (2011) 650 τελικό}.  

            Τα μέλη των δύο Επιτροπών θα ενημερώσουν ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος και ο αρμόδιος εισηγητής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου κ. Γεώργιος Κουμουτσάκος.

 ……………………………………………………………………………………………………………



ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΛΑΧΟΣ (Προεδρεύων των Επιτροπών): Ευχαριστούμε πολύ. Το λόγο έχει η κυρία Μακρή.


ΡΑΧΗΛ ΜΑΚΡΗ: Ευχαριστώ πολύ, κύριε Πρόεδρε. Η συζήτηση …… έχει ξεκινήσει από τη δεκαετία του 1980, υλοποιείται βάσει της απόφασης 661/2010 της Ε.Ε.. Η ιδέα των διευρωπαϊκών δικτύων είναι καλή και βέβαια θεμιτή, ωστόσο όμως θα πρέπει να αναρωτηθούμε τι έκαναν οι Ελληνικές Κυβερνήσεις για να υλοποιήσουν αυτή τη συμφωνία. Έκοψαν τα διεθνή δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκειμένου να την ξεπουλήσουν, χαρίζουν τα ελληνικά αεροδρόμια, ενώ φτιάχνουν τέρατα στην Πάρο τα οποίο ούτε καν χρειάζονται, υποστηρίζουν σχεδόν αποκλειστικά τις οδικές μεταφορές παρόλο που κοστίζουν πολλαπλάσια σε πόρους και περιβαλλοντική επιβάρυνση έναντι των σιδηροδρομικών. Έχουμε έναν από τους πιο γερασμένους στόλους φορτηγών στην Ευρώπη και το Υπουργείο εθελοτυφλεί επιβάλλοντας μόνο φόρους στους αυτοκινητιστές. Δημιουργεί ιδιωτικό μονοπώλιο στις αερομεταφορές, αποδομεί τον σιδηρόδρομο απολύοντας εξειδικευμένο προσωπικό μετατάσσοντας μηχανοδηγούς σε τραυματιοφορείς προκειμένου βέβαια να τον ξεπουλήσει. Εν κατακλείδι καταστρέφει, κύριοι ευρωβουλευτές, τις μεταφορές της χώρας.

Συμφωνούμε να συζητήσουμε το νομικό πλαίσιο των διευρωπαϊκών δικτύων, αλλά είναι αστείο να το αναθέτουμε στην παρούσα πολιτική ηγεσία των κομμάτων της Ν.Δ. και ΠΑ.ΣΟ.Κ. ακόμα και σ' αυτές τις ίδιες τις συζητήσεις του Κανονισμού συμμετείχαν οι Γενικοί Γραμματείς που αμφιβάλλουμε αν γνώριζαν καν την αγγλική γλώσσα. Ευχαριστώ πολύ.

…………………………………………………………………………………………………………….



Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΛΑΧΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ